به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسطوره تنظیفی اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده استعدادیابی کشتی آلیش بانوان در اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم استعدادهای کشتی بانوان را شناسایی و بازیکنان مستعد را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر با برگزاری استعدادیابی رشته کشتی آلیش بانوان 15 نفر شناسایی شدند، افزود: این 15 بانو به صورت منظم تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند تا خود را برای شرکت در مسابقات آماده کنند.

نائب رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: با وجود اینکه کشتی آلیش بانوان در اردبیل نزدیک دو سال است فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده ولی در این مدت پیشرفتهای خوبی داشته است که انتظار داریم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان کشتی آلیش بانوان اردبیل در مسیر توسعه قرار دهیم.

تنظیفی از کسب رتبه‌های برتر شیوا فیاضی، رقیه پناهی و فاطمه علی‌اکبری کشتی‌گیران بانوان در مسابقات کشوری خبر داد و اظهار کرد: کشتی‌گیران اردبیلی توانایی و ظرفیت بالایی دارند که اگر مورد حمایت قرار گیرند بی‌شک افتخارات زیادی برای اردبیل و کشورمان رقم می‌زنند.

وی تصریح کرد: رقیه پناهی نیز سال گذشته به اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان دعوت شد و در این اردو خوش درخشید که انتظار داریم با برگزاری تمرینات منظم و حمایت مسئولان حضور کشتی‌گیران بانوان اردبیل در تیم ملی ارتقا یابد.

نائب رئیس هیئت کشتی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کشتی آزاد بانوان در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه نیز تمهیدات خوبی انجام شده است که انتظار می‌رود استقبال بانوان از کشتی آزاد در اردبیل نیز بیشتر باشد.

تنظیفی بیان کرد: کشتی‌گیران بانوان اردبیلی باحجاب کامل و اسلامی در مسابقات حضور می‌یابند و این امر هیچگاه محدودیتی برای بازیکنان نبوده بلکه توانسته‌اند افتخارات زیادی برای استان و کشورمان به دست آورند.

وی از رسانه‌ها و خبرگزاریها خواست تا کشتی آلیش بانوان در منطقه را با ارائه اخبار و تولید گزارشهایی فرهنگ‌سازی کنند تا این رشته ورزشی در بین بانوان اردبیلی جا بیفتد و نیز از کشتی‌گیران آقا خواست که خانواده‌های خود را به سمت کشتی آلیش سوق دهند که این امر می‌تواند برای رشد و توسعه کشتی آلیش بانوان در اردبیل موثر باشد.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 666506
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.