به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل محبوب حیدری در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در محل سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۲۷کیلومتر از راه اصلی خلخال به فیروز آباد که به شکل کامل احداث شده است به زودی افتتاح خواهد شد.

وی گفت: در ادامه همین پروژه کمربندی خلخال به طول ۶ کیلومتر است که در دست اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پروژه اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی بیان کرد: پروژه احداث باند دوم اردبیل - فیروزآباد که امسال ۵ کیلومتر از آن احداث خواهد شد نیازمند ۱۱ میلیارد تومان بودجه است که خوشبختانه این بودجه تامین شده است.

حیدری افزود: امسال ۱۰ کیلومتر از باند دوم اردبیل - مشگین‌شهر با سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: بهسازی و بازیافت سرد محور خلخال - اسالم که طبق برنامه ۶ کیلومتر امسال و ۶ کیلومتر سال بعد انجام خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه راه شال - ماجولان که ماسوله را در استان گیلان به سمت اردبیل از بن بست خارج می‌کند به صورت مطلوبی پیشرفت داشته است.

حیدری افزود: با توجه به تاکید استاندار اردبیل ۱۰ کیلومتر از پروژه امسال و ۱۰ کیلومتر سال بعد احداث خواهد شد.

وی یادآور شد: پروژه تجاری، مسکونی و خدماتی بام سبز ولایت در شهرک ولایت اردبیل در سال۹۶، ۲۵ درصد پیشرفت خواهد داشت و این پروژه تا پایان سال ۹۸ افتتاح خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به طرح بهسازی حاشیه کلانشهرها و بافت‌های فرسوده عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۶ به هزار واحد حاشیه شهری در استان تسهیلات اعطا شود.

حیدری اظهار کرد: پروژه‌هایی همچون بازگشایی اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیل و اجرای کانال سنگی و ساماندهی محله گلمغان از جمله این پروژه‌ها هستند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663859
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.