به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی شامگاه سه شنبه در نشست کمیته همکاری‌های آموزش‌ و پرورش و حوزه‌های علمیه البرز افزود: مدیران مسئول در امر آموزش، باید تربیت را اصل جدایی‌ناپذیر تعلیم دانسته و در این راستا، نخبه پروری و گزینش دقیق نیروها و مربیان را اولویت اصلی خود قرار دهند.
وی اظهار کرد: کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌ و پرورش برای رشد نظام تعلیم و تربیت در جامعه نقشی مهم دارد.
وی بیان کرد: مهم‌ترین نقش این کمیته، تربیت است که باید در بین دانش آموزان، اولیاء ، کارکنان مدرسه و خانواده‌ها تاثیرگذار باشد.
امام جمعه کرج یاد آور شد: نتایج مثبت اقداماتی که در گذشته با اعتبارات و نیروهای اندک انجام شد، نشان می‌دهد که استان البرز، قابلیت‌هایی بالاتر دارد .
حسینی همدانی یادآور شد: با وجود 2000 طلبه و مراکزی از جمله مرکز تخصصی شیعه شناسی در استان، ظرفیت‌های خوبی برای گسترش این فعالیت‌ها در البرز وجود دارد.
وی گفت : لازمه‌ی حصول نتیجه مناسب از اقدامات این کمیته، باور داشتن مدیران به این مسیر است.
وی در ادامه سخنانش به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات اشاره کرد و خاطر نشان شد:حضور یکپارچه و حماسی مردم در انتخابات بیانگر اعتماد جامعه به حاکمیت اسلامی و نماد آشکار مردم‌سالاری دینی است.
وی تصریح کرد: این انتخابات سیلی محکم ملت ایران به استکبار و پاسخ به تمام تلاش‌های دشمنان برای تضعیف مبانی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: لازم است رئیس‌جمهور منتخب و دولت دوازدهم برای پاسخ شایسته به اعتماد دوباره مردم و رأی ملت، تلاش بیشتر و همت مضاعفی برای حل مشکلات کشور و مسائل مهمی چون اقتصاد، فرهنگ، معیشت و بیکاری داشته باشند.
البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.