به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ حسین دشتی در نشستی با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان در امر کمک‌رسانی به فقرا ، نیازمندان ، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ... استفاده شود که خیران استان دراین امر بیشترین سهم را می‌تواند داشته باشند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث بیمارستان‌سازی و حمایت از فقرا گام‌های بلندی را در سال‌های گذشته و سال جاری برداشته است، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش طرح توزیع غذای گرم را خواهیم داشت که با همکاری خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل از کمک‌رسانی ۲۶ خانواده تحت پوشش در سال ۹۶ خبر داد و افزود: از بخش کمک‌های مردمی در سال جاری بیش از ۲۶ میلیارد تومان کمک‌رسانی شده است.

 

دشتی از جمع‌آوری ۱۷ میلیارد تومان از طریق صندوق خیرین، ۴ میلیارد تومان از بخش صندوق صدقات خبر داد و یادآور شد: در سال جاری با افزایش چند برابری حقوق مستمری‌بگیران و خانواده‌های تحت پوشش از ۱۵۰ الی 465 هزار تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۸۰۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل است، عنوان کرد: ۱۰ هزار نفر از این خانواده‌ها و‌ایتام استان توسط خیرین حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل از حمایت ۵ هزار 200 دانش‌آموز و ۸۰۰ دانشجو نیز خبر داد و افزود: یک هزار نفر از این دانش‌آموزان بدسرپرست و خانواده‌های فقیر نیازمند حامی و حمایت هستند که امیدواریم توسط خیران و از طریق رسانه‌ها و ‌خبرگزاری‌ها همه این دانش‌آموزان تحت حامی قرار گیرند.

دشتی ادامه داد: طی برنامه‌های انجام شده از ظرفیت خیران خارج از کشور در امر کمک‌رسانی و حمایت از فقرا و نیازمندان ازطریق امور بین‌الملل کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

دشتی عنوان کرد: در برنامه ۵ ساله ششم مسکن ارزان قیمت و با تسهیلات بلاعوض در حمایت از فقرا و خانواده‌های تحت پوشش پرداخت می‌شود.

وی از اجرای طرح محسنین و مفتاح‌الجنه خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان در قالب طرح مفتاح‌الجنه با حضور در خانه خانواده‌های تحت پوشش عیادت و دلجویی خواهد شد که از خیرین و مسؤولان استانی هم برای شرکت در این طرح عیادت دعوت می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 662247
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.