به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی نظری شیخ احمد در بازدید از شهرک خصوصی شیرآلات قهرمان در گرمی اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مشارکت آنان در امر شهرک‌سازی این شرکت اقدام به صدور جواز تاسیس شهرک غیردولتی برای شهرک خصوصی شیرآلات قهرمان کرده است.

وی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه این شرکت از تاسیس شهرک‌های صنعتی غیردولتی و خصوصی افزود: براساس ماده 158 قانون برنامه پنج‌ ساله توسعه دولت موظف است برای متقاضیان احداث شهرک‌های صنعتی خصوصی و غیردولتی تا درب ورودی شهرک امکانات تاسیساتی و زیربنابی را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شهرک‌های صنعتی خصوصی نیز از مزایای شهرک‌های دولتی بهره‌مند بوده و نحوه واگذاری زمین در آنها بر عهده بخش خصوصی است که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با حمایت از سرمایه‌گذاران این شهرک‌ها را در استان توسعه و گسترش دهیم.

نظری شیخ احمد تصریح کرد: شهرک صنعتی شیرآلات قهرمان در زمینی به مساحت 30 هکتار در روستای بیلداشی گرمی احداث شده که در زمینه تولید انواع شیرآلات بهداشتی فعالیت خواهد کرد که فعالیت‌های این سرمایه‌گذار در شهرستان گرمی زمینه‌ساز تولید و اشتغال در اینمنطقه از استان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در این شهرک خصوصی 80 سوله با مساحت هر کدام 250 مترمربع و پنج سوله بزرگ با مساحت دو هزار مترمربع احداث شده و با تکمیل زیرساخت‌ها در سال 96 آماده راه‌اندازی و بهره‌برداری خواهد بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 662082
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.