گلشن شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفتمین دوره جشنواره رضوی در شهرستان فردیس در حال برگزاری است علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند در مسابقه کتابخوانی در رده های سنی 4 تا 11 سال به صورت نقاشی شرکت کنند.
وی تصریح کرد: در بخش کودک کتاب10 قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها، نویسنده مژگان شیخی، ناشر قدیانی ،در بخش نوجوان کتاب ماه غریب من، نویسنده مجید ملا‌محمدی، ناشر به نشر معرفی شده است.
وی اظهار داشت: همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(ع)، کتاب با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است.
وی ادامه داد: زندگی به سبک خورشید، نویسنده مهدی غلامعلی ناشرنشر جمال؛مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، نویسنده محمدرضا شرفی ناشرموسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی؛بانوی ملکوت، نویسنده آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی، ناشر بوستان کتاب چلچراغ، نویسنده جلیل عرفان‌منش، ناشردفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی است.
شیرمحمدی گفت: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی azarsh.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می شود.
مسئول امور کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس اظهار داشت: شرکت در جشنواره برای کلیه عکاسان و علاقه‌مندان آزاد بوده و تکمیل فرم شرکت به منزله پذیرش کلیه شرایط و مقررات جشنواره می باشد.
شیرمحمدی افزود: هر‌ عکاس می‌تواند در هر بخش حداکثر 8 قطعه تک عکس به دبیر خانه ارسال کند.
وی اظهار داشت: عکس‌ها می بایست با فرمت Jpeg در اندازه ضلع بزرگ 1400 پیکسل و با دقت 150dpi برروی سایت جشنواره بارگذاری شده ودر صورت راه‌یابی به بخش مسابقه فایل اصلی با کیفیت مطلوب جهت چاپ و برگزاری نمایشگاه به دبیرخانه ارسال شود.
وی افزود: عکس های ارسالی، نباید دارای امضا عکاس، پاسپارتو، قاب، واتر مارک و لوگو باشند و شرکت کننده ها می توانند در صورت استفاده از دوربینهای آنالوگ ،آثار خود را اسکن و فایل دیجیتال آنها را به جشنواره ارسال کنند.
شیرمحمدی گفت: عکس‌های ارسالی باید از تولیدات اول سال 94 به بعد باشد و نباید در جشنواره‌های قبلی عکس رضوی جزو آثار منتخب باشند.
وی در ادامه افزود: فایل عکس ها باید با ذکر کد بخش مربوطه، نام عکاس و شماره ردیف با حروف لاتین نامگذاری شوند.
وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 5 تیر ماه ارسال کنند.
مسئول امور کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس همچنین از راه اندازی وایفا رایگان در کتابخانه علامه امینی این شهرستان خبر داد.
7417/1535خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.