مهرعلی کلهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 500 بسته مواد غذایی به ارزش هر کدام یک میلیون ریال بین مددجویان نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع می شود.
وی اظهار داشت: این طرح به نوعی تاسی از حرکت معنوی حضرت علی(ع) و امام سجاد(ع) است که در اجرای آن 500 بسته مواد غذایی به منظور مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان در سطح جامعه توسط خیرین و نیکوکاران توزیع می‌شود.
وی با اشاره به جذب حامی در ماه مبارک رمضان، گفت: جذب حامی برای حمایت از خانوارهای نیازمند از سیاست‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رفع دغدغه ماهانه این خانوارها است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: در این ایام برای دو هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد در 6 مسجد سفره اطعام پهن می شود.
کلهر افزود: جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور خیرین در سه مرحله تالار ونوس،مهرو ماه و صدف طلایی در این شهرستان برگزار می شود.
وی با دعوت از خیران برای شرکت در این امر خداپسندانه تصریح کرد: کمک به ایتام و محرومان سیره عملی امام علی(ع) است و از بهترین اعمال در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر که مزین شده به نام آن بزرگوار است و مردم باید با الگو گرفتن از امام علی(ع) کمک به ایتام و دستگیری از نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس پنج هزار و 200 مددجوی در قالب سه هزار خانوار نیازمند، بی سرپرست ، بدسرپرست ،فوت،طلاق ،کارافتاده و کهولت سن را تحت پوشش دارد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.