سرهنگ ایوب احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش مامورانتظامی از برخی مغازه های سطح حوزه این شهرستان موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهارداشت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید مجهز به چراغ گردان و با استفاده از تجهیزات نظامی تحت عنوان ماموران مبارزه با مواد مخدر با مراجعه به برخی مغازه های سیگار، توتون و تنباکو فروشی پس ازبازرسی محل ،صاحب مغازه ها را به پای عابر بانک ها کشانده و از آنان اخاذی می کردند.
وی بیان داشت: این افراد مالباخته ها را در مکان های خلوت رها کرده و سپس متواری می شدند.
احمدی گفت: به لحاظ اهمیت و حساسیت، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: پس از شناسایی محل سکوت متهم و با هماهنگی مقام قضایی ماموران وی را در حالی که قصد خارج شدن از منزل را داشت دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردندکه در بازجویی های انجام شده اقرارکرد به اتفاق سه نفر دیگر از همدستان خود اقدام به اخاذی تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر با تجهیزات نظامی از برخی مغازه داران سطح حوزه کرده اند.
احمدی افزود: با اعترافات متهم همدستان وی نیز دستگیر و به اتهام آدم ربایی و جعل عناوین دولتی جهت گذراندن دوران محکومیت به زندان منتقل شدند.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.