به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی عصر چهارشنبه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در دیدار مدیران و کارمندان استانداری در سالن شهدای دولت، افزود: رای 67 درصد مردم استان البرز به دکتر روحانی حکایت از حمایت مردم از برنامه های دولت دارد.
استاندارالبرز با بیان اینکه بیش از 79 درصد از واجدین شرایط در استان البرز در انتخابات شرکت کردند و 67 درصد در این انتخابات به دکتر روحانی رأی دادند، این استقبال را حامل پیام برای خدمتگزاران دانست و گفت: آمارها حاکی از آن است که اکثریت ملت حامی برنامه های دولت هستند و با رای خود ثابت کردند که از دکتر روحانی حمایت می کنند.
وی با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات شوراها نیز گفت: جمعیت علاقمندی برای خدمت حضور پیدا کرده و تنور انتخابات را داغ تر کردند که جای تشکر دارد و از آنهایی هم که موفق نشدند رأی اعتماد بگیرند سپاسگزاریم.
وی افزود: از ایده ها و فکرهای صاحبنظران برای تقویت شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بهره مند خواهیم شد.
طهائی در ادامه با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل قرار داریم، گفت: تحقق بخش عمده ای از مطالبات با همکاری و همراهی همه خدمتگزاران میسر خواهد بود و باید همه دست به دست هم مشکلات را حل کنیم.
وی افزود: تحقق بایدهای اقتصادی کشور نیز کار یک ارگان نیست، سرمایه دولت مشخص و امکانات نیز وجود دارد، با حمایت بخش خصوصی و بهره مندی از فکر و اندیشه صاحبنظران موفق تر عمل خواهیم کرد.
وی همچنین با تبریک سالروز روزهای یاد و خاطره و گرامیداشت شهدای بیت المقدس با ترسیم شرایط کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس و بیان خاطراتی از آن ایام، گفت: در آن دوران و با شرایطی که کشور مواجه بود، نیروهای مردمی با دست خالی از کشور دفاع کردند و باز پس گیری شهر از دست دشمن آسان نبود.
وی بیان کرد: در آن ایام مردم، کوچه به کوچه از شهرها دفاع کردند و آزادسازی خرمشهر خبر پیروزی برای کشور بود که آن برای آن جشن ملی گرفتند.
طهائی با اشاره به این جمله تاریخی امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: لطف خدا شامل حال مردم کشور شد تا ملت توانستند خرمشهر را به ید خداوند آزاد کنند.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت مولفه وحدت به عنوان رمز پیروزی کشور در تمامی برهه های تاریخ ایران، افزود: امیدواریم این بزرگداشت ها یادآور خاطرات و در عین حال عبرت و درس برای تداوم در انسجام و اتحاد باشد.
طهائی با بیان اینکه بیش از41 میلیون نفر منهای افرادی که موفق نشدند در ساعت قانونی پای صندوق رای حاضر شوند، مشارکت در انتخابات تحقق یافت، گفت: به دلیل بسته شدن سراسری سایت و پایان زمان اخذ رای امکان ادامه ثبت نام ها میسر نبود که البته این امر سبب شد تا در دوره های آتی زمان حضور در پای صندوق های رأی را به زمان های آخر موکول نشود.
در پایان این دیدار به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، از جانباز علی اصغر شجاعی شاغل در استانداری تجلیل به عمل آمد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.