به گزارش ایرنا، مدیر کل بهزیستی استان البرز روز در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها به خبرنگاران گفت: برای اجرای این پروژه ها 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی ، بخش خصوصی و حمایت های نیکوکاران هزینه شده است.
داریوش بیات نژاد افزود:مرکز حمایت ٱموزشی کودک و خانواده، گروه همیار زنان سرپرست خانواده ، مهد کودک و موسسات خیریه از جمله مراکزی هستند که به بهره برداری رسیدند.
وی با اشاره به راه اندازی مرکز کودک و خانواده بیان داشت:تلاش براین است که خانواده های کودکان کار و خیابان را نسبت عوارض و آسیب های اجتماعی آگاه سازیم .
وی اضافه کرد: تشکیل گروه های همیار زنان به منظورتوانمند سازی زنان سرپرست خانواده و کمک به اشتغال و افزایش تولید داخلی در برنامه کاری بهزیستی است.
بیات نژاد گفت:در سال 95 ،بیش از 125 زن سرپرست خانوار دراستان البرز
مشغول بکار شدند.
مدیرکل بهزیستی البرز به 18مرکز شبانه روزی دولتی و خصوصی نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در استان البرز اشاره و تصریح کرد:129کودک در مراکز دولتی و 203 نفر در مراکز خصوصی و 454 در مراکز امداد بگیر وجود دارند.
وی ادامه داد:مراکز امداد بگیر بدین معناست که به خانواده هایی که توان مالی نگهداری فرزندان خود را ندارند کمک مالی می کنند.
مدیرکل بهزیستی البرز با بیان اینکه اگر افراد نیکوکار نبودند دچار چالش می شدیم ، گفت:توانمند سازی و تربیت این کودکان با هدف ساماندهی و ٱماده سازی ٱنان برای ٲینده از مهم ترین اهداف بهزیستی است.
7414/ 6155خبرنگار وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.