حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت ماه برای تعیین رییس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: با برخی نامزدهای متخلف شورای اسلامی فردیس باید برخورد لازم صورت گیرد.
وی تصریح کرد: عده ای از آنان در روز رای گیری هم از تبلیغات دست بر نداشتند، برخی هم در حوزه های رای گیری تبلیغ می کردند که این کار خلاف قانون است.
وی از هیات های اجرایی و نظارت و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز تشکرکرد و افزود: به همه آنها خدا قوت می گویم اما آنچه باید بهتر صورت می گرفت برخورد با تبلیغات غیرقانونی و نامتعارفی برخی نامزدهای شورا در سطح شهر بود.
وی تصریح کرد: مردم فردیس با شور زاید الوصفی حوزه های رای گیری را با حضور خودشان شاداب و پرنشاط کردند و برای نخستین بار افراد مورد نظر خود را جهت هویت بخشیدن به شهر برگزیدند.
وی بیان کرد: به عنوان امام جمعه شهر و کسی که در16سال اخیرهمواره از حقوق شهروندان فردیس دفاع کرده ام، از فرماندار و هیات های اجرایی و نظارت این شهرستان تقاضا دارم برای صیانت از آراء مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است و باید نسبت به آن حساسیت به خرج داد، با نامزدهایی که تخلف آنها محرز است برخورد کنند و حداقل آرا آنها را در حوزه هایی که مدرک مستندی نسبت به تخلف آنها وجود دارد، باطل کنند.
ایمانی گفت: این کار هم صیانت از آراء مردم و هم تشویق به درست کاری و عمل به قانون است، ضمن اینکه از هنجارشکنی و قانون شکنی در انتخابات بعدی نیز جلوگیری خواهد کرد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.