به گزارش ایرنا، صلاح الدین دلشاد روز دوشنبه در نشست خبری، افزود: این انتخابات همچنین حاکی از پیروزی های مختلفی بود که از جمله آن می توان به پیروزی اعتدال با محوریت دکتر روحانی اشاره داشت.
وی ادامه داد: این پیروزی نشان داد مردم قدرشناس خوبی هستند و با انتخاب دکتر روحانی خواستار ادامه راه دولت یازدهم در دولت دوازدهم هستند.
دلشاد گفت: دولت یازدهم در چهارسال گذشته مشکلاتی داشت و درحال آوار برداری بود که بعد از مدتی سازندگی را شروع کرد و امیدواریم درسالهای پیش رو به موفقیت های بیشتری برسد.
وی اضافه کرد: در کلانشهر کرج پیروزی دیگری علاوه بر داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد بودیم و آن پیروزی افراد متخصص و ورود آنان به شورای شهر بود.
دلشاد گفت: دیگر نمی توان اذعان داشت که شورای شهر این کلانشهر طایفه ای و قبیله ای است و هر کس بیشتر خرج کند بیشتر رای می آورد.
وی اضافه کرد: مردم کرج نشان دادند آنقدر به پختگی سیاسی رسیده اند که تحت تاثیر قبیله و هدایا نیستند، بلکه لیستی را انتخاب می کنند از بین افراد دلسوز و امین جامعه بطوریکه افراد این لیست بدون داشتن حتی ستادهای برجسته و بدون خرج کردن پول مورد اعتماد مردم قرار گرفتند.
دبیرحزب اعتدال و توسعه استان البرز خاطرنشان کرد: این پیروزی نشان داد که مردم دنبال تبلیغات نمی روند و به گروههای سیاسی که براشون فکر می کنند اعتماد دارند تا افراد شایشته وارد شورا شوند .
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.