حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک فرصت بسیار بزرگ سیاسی و اجتماعی برای ملت ایران به نام انتخابات انجام شد که از یک نگاه و منظر باید گفت به عنوان یک فرصت برای تعالی و رشد دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح بین الملل و تثبیت آن در درون نظام است.
وی اظهار داشت: ملت انقلابی ایران با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های رای حرکت بسیار خوبی انجام دادند زیرا این درصد بالای شرکت کنندگان یک برگ برنده ای برای کل نظام شد.
وی گفت: به طور طبیعی کسانی که منتخب مردم چه در شورا و چه در ریاست جمهوری می شوند آن فرد مسئولیت هایی پیدا می کند.
موحد ادامه داد: این مسئولیت ها به طور طبیعی هم خاستگاه مردم است و هم خاستگاه قانونی نظام جمهوری اسلامی ایران که باید مدنظر قرار دهد و به آن توجه داشته باشد و بر اساس همان هم بتواند وظایف خود را به نحو شایسته ای در طول یک دوره چهارساله انجام دهد.
وی با بیان اینکه انتخابات ما برد بین المللی دارد، گفت: در سطح جهان تمام سیاست مداران و کارشناسان زبده سیاسی چشم شان به این انتخابات بود که در گام اول حضور حداکثری که مقام معظم رهبری همان را مدنظر داشتند تحقق پیدا کرد و در گام دوم نگاه غربی ها نسبت به نتایج این انتخابات است.
وی اضافه کرد: سیاست های کلی نظام در ارتباط با سیاست خارجی ثابت بوده و همیشه در جهت عزت مندی ایران بوده که این بار هم چنین خواهد بود.
6156/1535خبرنگار : نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.