امیر علی حمیدیه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج افزود: دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی 22 تیرماه به مدت 3 روز در تهران برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در دومین جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ایران حدود 1500 نفر در سطوح خارجی و داخلی در بخش مقاله ای و کارگاهی ثبت نام کرده اند و تا کنون نیز بیش از 300 مقاله تخصصی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی بیان کرد: در این رویداد شاهد ثبت نام‌هایی از کشورهای عراق، هند، پاکستان، اردن، روسیه، استرالیا، آلمان، چین، انگلیس و کره جنوبی بوده ایم.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان شد: در دومین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، کمک می‌شود تا 30 سخنران مقالات علمی خود را ارائه دهند.
حمیدیه ادامه داد: افرادی هستند که از نظر علمی دارای جایگاه خوبی هستند و مقالات قابل توجهی به دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه کرده‌اند. پس باید شرایطی فراهم کنیم که بتوانند به راحتی در زمان معین در کشور حضور داشته باشند و از توان علمی آنها بهره ببریم.
وی گفت: دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در ایران سه روزه است، اما در عمل برنامه کامل، یک هفته خواهد بود.
وی تصریح کرد: اکنون مقاله های رسیده به دبیرخانه این جشنواره ملی در حال داوری است.
وی اضافه کرد: دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی 22 تا 24 تیر ماه 1396 توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سالن اجلاس سران تهران برگزار می شود.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.