به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،سیدحمیدطهائی صبح جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با لحظات آغازین برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از مرکز ستاد انتخابات استان در محل استانداری به صورت زنده و مستقیم با مردم گفتگو کرد و گفت: تبریک می گویم جشن همایش ملی،جشن حضور و حماسه آفرینی، تجلی ملت در سراسر کشور و استانها.
وی افزود:18 هزار نیروی اجرایی مهیای اخذ رای هستند و 1283 صندوق اخذ رای بصورت ثابت و 3 صندوق سیار پیش بینی شده که در مجموع 1286 صندوق اخذ رای در جای جای استان پیش بینی شده است.
استاندار البرز گفت: در این دوره در 6 شهر استان انتخابات مکانیزه برگزار می شود و افراد با شناسنامه و کد ملی،برگ رای اخذ کرده و با کد ثبت شده افراد مورد نظر را انتخابات می کنند.
طهائی گفت: البرز یکی از استانهای الگو برای برگزاری انتخابات مکانیزه در سطح کشور است و با موفقیت در برگزاری این انتخاب مکانیزه، سراغازی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خواهد بود.
وی با اشاره به امنیت انتخابات نیز گفت: در سطح کشور و ملی در آرامش بسر می بریم و پیش بینی های لازم برای امنیت انتخابات در استان نیز اندیشیده شده است.
وی افزود: با بسترهایی که مهیا شده
در این بهار اردیبهشتی شاهد پیروزی مردم با حضور پر شکوه و انبوه در پای صندوق های رای خواهیم بود.
وی با اشاره به همیت برگزاری انتخابات گفت: حضور مردم زیر نگاه دوستان و دشمنان انقلاب است و در حوزه وسیعی حضور حداکثر پر شور مردم دشمان را مایوس خواهد ساخت.
وی افزود: اگر موردی نیز وجود داشت
هیات های اجرایی و بازرسان و نمایندگان در شهرستانها موارد را منعکس نمایند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 651919
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.