به گزارش ایرنا سید محمد طهایی روز جمعه افزود: با رای و حضور مردم در پای صندوق های رای که میراث گرانقدر شهدای عزیزمان و انقلاب اسلامی است بار دیگر مردم در تعیین سرنوشت اجرایی کشور شهرها و روستاها شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: در 29 اردیبهشت ماه بار دیگر تجلی و اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور در سطح روستاها، شهرها و سراسر کشور به مصنه ظهور خواهد رسید، امروز روزی است که آرزوی بسیاری از آزادگانی بود که در یک چنین ایامی بتوانند رای خود را به صندوق های رای بریزند.
طهایی با بیان اینکه در سطح استان البرز 18 هزار نفر نیروی انتظامی و نظارت در 2 انتخابات و به یک معنا سه انتخابات ریاست جمهوری شهرها و هم روستاها برای امنیت و نظارت هر چه بیشتر بر روند انتخابتت تدارک و تجهیز شده است اظهار داشت: 1283 صندوق اخذ رای ثابت و سه صندوق سیار در سراسر البرز برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه در شش شهر متوسط استان به عنوان یکی از شاخصه های انتخابات در 29 اردیبهشت ماه در البرز اشاره و گفت: برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه در البرز تعیین کننده است چرا که استان ما یکی از استان ها الگویی است که این شیوه در آن اعمال می شود و اگر در این خصوص نتیجه مثبت اخذ شود سراغاز یک تحول برای رای گیری در سراسر کشور که در همه انتخابات به صورت مکانیزه برگزار شود باشد.
استاندار البرز ادامه داد: هم اکنون در سطخح کشور و ملی در شرایط ارامش و امنی به سر می بریم و در استان البرز نیز پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گرفته است و به همین منظور از نیروهای انتظامی استفاده شده تا مردم بتوانند حضور پرشور و باشکوهی در پای صندوق های رای داشته باشند.
طهایی افزود: ملت ایران در پای صندوق های رای زیر نظر و دوربین همه دوستان و دشمنان انقلاب و کشور هستند، دوستان نظام خوشحال می شوند که ببیند جمعیت زیادی در پای صندوق های رای حاضر شده اند و دشمنان نیز می شوند که شاهد باشند مردم در صحنه حاضر و حضوری پرشور و میلیونی در پای صندوق های رای دارند.
وی ادامه داد: هیات های های اجرایی و بازرسی که در استان پیش بینی شده اند،و بازرسینی که از طریق وزارت کشور منصوب و نمایندگانی که خودم منصوب کرده ام مراتب را مرتبا گزارش و پیگیری خواهند کرد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.