آخرین آمادگی‌های اجرای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط توسط همه عوامل اجرایی و هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات اعم از نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهرستان اردبیل مهیا شده و صندوق‌های بخش مرکزی حوالی ظهر آماده توزیع شدند.

وی با اشاره به این که 240 صندوق اخذ رای در شهرستان اردبیل مستقر می‌شود، افزود: این شعبات برای جمع‌آوری آرای مردم تا ساعاتی دیگر تحویل داده خواهد شد.

فرماندار اردبیل گفت: در این انتخابات در حدود 6 هزار نفر از همه نهادها و ارگان‌ها و دست‌اندرکان و مجموعه‌های قانونمند نظارت و بازرسی دست به دست هم و در کنار هم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و به یادماندنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت خواهند داشت.

زنجانی بیان کرد: برابر با قانون انتخابات فردا ساعت 8 صبح در شعبات اخذ رای و با مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ اعضای شعبات و همکاران مربوطه شاهد اخذ رای خواهیم بود که بنده به نوبه خود از تلاش این مجموعه‌ها کمال تشکر و قدردانی را دارم که برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: یک صندوق سیار اخذ رای در شهرستان اردبیل وجود دارد و و سه صندوق تعریف شده نیز برای مراکز اقامتی، پادگان‌ها، مراکز نظامی و انتظامی و کلانتری‌ها در نظر گرفته شده که اکیپ‌های مشخص شده در ساعات تعریف شده در محل حضور یافته و نسبت به به اخذ رای اقدام خواهند کرد.

فرماندار اردبیل افزود: امیدواریم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشور و باشکوه مردم حماسه‌ای دیگر در سرنوشت کشور رقم بخورد و روز شنبه شروعی برای خدمتگزاری افراد انتخابات شده در عرصه ملی و محلی باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 651358
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.