به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهایی در گفتگوی زنده با صدا و سیمای مرکز استان البرز که عصر پنج شنبه صورت گرفت با اشاره به اینکه اکنون در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار داریم افزود: مردم شریف و بزرگ در سطح ملی، شهرها و روستا با آرا خود درصدد تعیین سرنوشت اجرایی کشور هستند.
وی ادامه داد: روز جمعه به یاری خدا و همت مردم، شور آفرینی جدیدی اتفاق خواهد افتاد و مردم با حضور در پای صندوق های رای حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران که یکی از شعارهای اصلی آن مردم سالاری است، به منصه ظهور می گذارند.
طهایی با بیان اینکه خدمتگزاران برگزاری انتخابات نیز تاکنون شرایط لازم را برای این رویداد مهم فراهم کرده اند گفت: مردم عزیز روز جمعه پای صندوق های رای، مجریان و متولیان خود را تعیین می کنند.
وی افزود: ما به عنوان خادمان مردم در برگزاری انتخابات در حوزه استان البرز هزار و 283 صندوق اخذ رای را فراهم کرده ایم و هزار و 286 صندوق نیز برای شوراها در سطح استان با مجریانی حدود 18 هزار نفر آماده برگزاری انتخابات هستیم.
استاندار البرز اضافه کرد: آموزش ها، مقدمات، تجهیزات و امکانات مهیا شده تا بتوانیم به یاری خداوند این امانت بزرگی که مردم به ما می سپارند را به نحو مطلوب به مقصد برسانیم به طور قطع در سراسر استان شرایط برای اخذ رای در آسایش، امنیت و راحتی فراهم شده است.
وی گفت: کسانی که مورد اعتماد مردم قرار می گیرند و انتخاب می شوند، تحقق خواسته ها، دیدگاه ها و نظرات مردم را در دستور کار خود قرار داده و با این حضور پرشکوه شاهد شکوفایی ارزش های انقلاب اسلامی، توسعه، عمران، اشتغال و تولید بیشتر کشور خواهیم بود.
طهایی افزود: به طور قطع خواسته مقام معظم رهبری و تمامی خدمتگزاران بر این است که مردم در رفاه، آسایش و امنیت بتوانند روزگار پرشور و افتخارآفرینی را پشت سر بگذارند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 651356
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.