به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در این آئین گفت: آموزش وپرورش بستری مناسب برای اجرای طرحهای بهداشتی وسلامت است.
عبدالکریم رستمی اظهار کرد: آموزش دانش آموزان، والدین و کارکنان مدارس از شرح وظایف مربیان بهداشت در مدارس است
وی بیان کرد:سرمایه گزاری در نیروی انسانی موجب پیشرفت وتوسعه شده ونیروی انسانی بدون برنامه باعث سردرگمی در جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و سلامت از ارکان مهم توسعه آموزشی ، سلامت و تندرستی کشور محسوب می شود یاد آور شد: رمز موفقیت هر کشوری را این بخش مهم تشکیل می دهد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج تصریح کرد: در سالهای اخیرگام های موثری در حوزه بهداشت و سلامت در کشور برداشته شده است .
رستمی اضافه کرد: نهادینه کردن برنامه های بهداشتی و سلامت در مدارس به نوعی سرمایه گذاری برای کشور است.
وی تاکید کرد: از همه معلمان البرزی دعوت می کنیم که با روشنگری در زمینه انتخایات بستر حضور حد اکثری مردم را در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در فرصت کمی که باقی مانده بوجود آوزند.
دراین آئین رئیس اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش وپرورش البرز گفت:امروز بیماری های غیر واگیر به عنوان بیماری های جدید ونو ظهور معرفی شده اند که ایجاد مشکلات جسمی و به تبع ان مشکلات روحی را به دنبال خواهد داشت .
رضا طارمی بیان کرد: مروجان و مراقبین سلامت در مدارس البرز یرای آگاهی بخشی مسائل آموزشی و بهداشتی در راستای افزایش ضریب سلامتی اعضای خانواده آموزش و پرورش مسئولیت مهمی را بر دوش دارند.
وی تاکید کرد: هر ساله یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش این استان در حوزه سلامت و بهداشت را آگاهی بخشی به دانش آموزان، والدین و کارکنان در مدارس البرز را تشکیل می دهد.
در این آئین با اهداء لوح سپاس و هدایایی از 86 نفر از مراقبیت سلامت و مربیان بهداشت تجلیل شد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.