به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سرهنگ یعقوب الیاسی در آئین افتتاح سالن ورزشی صالحین سپاه در شهر لاهرود مشگین‌شهر اظهار داشت: در قالب برنامه پنج ساله سپاه اردبیل بیش از 100 پروژه و طرح عمرانی در مناطق مختلف استان احداث کرده که زیربنای این پروژه‌های احاث شده بیش از 55 هزار مترمربع است.

وی با بیان اینکه اغلب این پروژه‌های اجرا شده در حوزه فرهنگی، ورزشی، مذهبی و اداری بوده است، گفت: با توسعه و اجرای این فضاهای عمومی در اردبیل تلاش و جدیت بر این بوده تا بتوانیم شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر در منطقه باشیم چرا که این امر از اولویت‌های سپاه به شمار می‌رود.

جانشین مهندسی سپاه منطقه اردبیل از احداث سالن 9 دی در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد و افزود: تاکنون در 11 شهرستان استان 11 سالن ورزشی 9 دی احداث شده تا در اختیار ورزشکاران در سطح استان قرار گرفته و کمبودها و کاستی‌ها در حوزه فضاهای ورزشی کاهش یابد.

الیاسی با بیان اینکه احداث سالن‌های ورزشی از هدفگذاری‌های مهم در استان به شمار می‌رود، تصریح کرد: احداث و تکمیل 65 واحد سالن ورزشی صالحین از جمله برنامه‌ها بوده که چهل و پنجمین مورد از این فضاهای ورزشی در شهر لاهرود به بهره‌برداری رسید و باقیمانده آنها نیز براساس برنامه زمان‌بندی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی سپاه بیان کرد: در قالب طرح هجرت بیش از 20 هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه سالانه با سپاه همکاری و مشارکت داشته و به مناطق محروم اعزام می‌شود و 100 تیم پزشکی نیز به همین منظور تشکیل و در این مناطق به مداوای رایگان بیماران می‌پردازند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 651020
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.