عباس سلطانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرجویان هنرستانهای فنی وحرفه ای استان البرز با هدف ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی ، ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان و بروز استعدادهای هنرجویان به میزبانی استان مرکزی و در شهر اراک برگزارشد.
وی اظهار کرد: در چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستانهای فنی حرفه ای در مرحله کشوری از مجموع 8 نفر شرکت کننده البرزی 5 هنر جو برتر شناحته شدند.
وی در ادامه به تاثیر مطلوب برنامه های مستمر تشویقی و ترغیبی در بروز خلاقیت های علمی ، مهارتی و شناسایی توانمندیهای دانش آموزان اشاره کرد و یاد آور شد: در این دوره از مسابقات هنر جویان البرزی با کسب رتبه های اول تا سوم برای استان افتخار آفرینی کردند.
وی تصریح کرد: نیلوفر جابری از هنرستان ولایت آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در رشته گرافیک رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: حامد صولتی از هنرستان شهید صدوقی از آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در رشته الکترونیک رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: شمیم شمسی از هنرستان مهندس تقوی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رتبه دوم پویا نمایی ' انیمیشن ' کشور را به دست آورد.
سلطانیان یاد آور شد: زهرا محمدی فیروز از هنرستان 17 شهریور ناحیه یک کرج در رشته حسابداری بازرگانی رتبه دوم کشوری را به دست آورد.
وی اضافه کرد: علی اصغر سرائی از هنرستان هنرهای زیبا آموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز در رشته نمایش رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
وی تاکید کرد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات ، 335 هنرجو در 24 رشته شاخه فنی حرفه ای شرکت کردند که 8 نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که 5 هنرجو رتبه برتر به دست آوردند.
البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.