به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، در آستانه بزرگداشت بیست هشتمین سالگرد ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره )جلسه ای با حضور مسئولان ومدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.
محبوب احمدی اظهار داشت: این جلسه با هدف ساماندهی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شده است. وی با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) اظهار داشت: معرفی شخصیت والای ایشان به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری می باشد و انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان و دستگاههای فرهنگی می باشد.
احمدی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا با شکوه‌تر از همیشه این مراسم برگزار شود.
در این نشست مسائل مرتبط با سازماندهی انتقال، حمل و نقل، بهداشت و درمان، تغذیه، استقرار و بازگشت زائران با توجه به برگزاری مراسم در ماه مبارک رمضان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نمایندگان نهادهای مسئول در مورد آخرین اقدامات انجام شده حوزه مسئولیت خود گزارش هایی ارائه کرده و هماهنگی لازم صورت گرفت. ​
مدیر کل شهری و شوراهای استانداری البرز در این مراسم با بیان اینکه مراسم ارتحال حضرت امام(ره) مانند سال های قبل باید با شکوه، منظم و با عظمت برگزار شود اظهار داشت: با توجه به اینکه این مراسم در ماه مبارک رمضان برگزار می شود باید برنامه ریزی جدیدی صورت بگیرد.
احمدی تصریح کرد: اهمیت و برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) روشن و مبرهن است و هر نهاد و سازمانی برای تبیین اندیشه امام(ره) باید در صحنه حاضر شود که در این زمینه دو رسالت بزرگ داریم یکی زنده نگه داشتن آرمان حضرت امام(ره) و دیگر نشر اندیشه های آن رهبر عظیم الشأن بین جوانان و باید مسئولین تمام توان خود را بکار گیرند تا مراسم برای عموم مردم بویژه نسل جوان جذاب و پرمحتوا باشد.
وی با اشاره به اطلاع رسانی مناسب در این ایام عنوان نمود: کلیه دستگاههای استان ، با نصب پوستر ،تراکت ، و علائم مذهبی در ساختمانها و سطح معابر جهت فضاسازی مطلوب در این ایام اقدام خواهند نمود که با تهیه اقلام تبلیغاتی و اعزام مبلغین توسط کمیته های مرتبط اقدام خواهد شد.
​وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی میان کلیه عوامل اجرایی ذیربط گفت: با نظارت دقیق بر روی اقدامات ستاد های شهرستانی با هماهنگی فرمانداری ها امیدواریم شاهد برگزاری مراسم باشکوهی در سطح استان باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 648618
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.