به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان البرز، افزود: هر چقدر بتوانیم امور را البته اموری که حاکمیتی نیستند، به بخش خصوصی واگذار کنیم در حفاظت امنیت و سلامت دستگاههای اجرایی بسیار موفق تر می توان عمل کرد.
وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر اجرای قوانین مسئولیتی است که بر دوش تمامی دستگاهها است اظهار داشت: ساختار سیاسی، ذهنی، فرهنگی و اجتماعی جامعه به گونه ای باشد که کمک کند که حق ، حقانیت و اصلاح امور در دستور کار همگان قرار گیرد.
طهائی گفت: گاهی مرز تخلف با جرم قاطی شده است، آیا قوانین مشکل دارند؟ نظارت ها مشکل دارند؟ و یا همه مشکل دارند چه باید بکنیم؟ همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال این هستیم که نرم افزاری هایی را پیاده تا هر سیستم ، نسبت به زمان و مسوئولیتی که دارد پاسخگوی مراجعین خود باشد تصریح کرد: به عنوان دستگاه مجریه در استان البرز درصدد بهره‌گیری جامع از سیستم‌هایی چون تحقق دولت الکترونیک هستیم.
استاندار البرز ادامه داد: استان نوپا البرز نیازمند یاری ،کمک و نه تسامح و تساهل است و همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان با اتحاد و همدلی در حیطه قوانین می توانند فعالیت‌های خود راهر چه بیشتر و بهتر اجرایی کنند.
وی با اشاره به اینکه تعامل بین دستگاهها و حوزه بازرسی باید هر چه بیشتر برقرار شود افزود: هر چقدر همکاران ما در دادگستری بویژه در بازرسی از علم ،دانش و تجربه برخوردار باشند می توانند بهتر هم نظارت کنند و هم یاری رسان دیگر دستگاهها باشند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.