به گزارش خبر آنلاین: رضا شجیع شامگاه در نشست"نقش مشارکت مردمی و سازمان های مردم نهاد درحفظ محیط زیست و سلامت جامعه" که با حضور جمعی از فعالان حوزه زیست برگزار شد، در سخنانی یکی از مشکلات فعلی شهر تهران را حاکمیت شهر بر انسان و فاصله هرچه بیشتر شهروندان با زندگی همراه با طبیعت دانست.
وی با بیان اینکه، طبق عملکرد چندسال اخیر مدیران شهری این فرد است که بایستی خود را با شهر تطبیق دهد، اظهارکرد: این اتفاق به طور حتم محصول بی تدبیری مدیران شهری در توجه بیش از حد به آهن و آجر است، به طوریکه پایتخت در حال حاضر تبدیل به شهر فرصت ها شده است و دیگر روستائیان مهاجر حاضر به بازگشت به زادگاه خود نیستند.
سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:امروز طرح ترافیک به شما حکم می کند که حق نداری شهر را تجربه کنی و چه ساعت هایی از عمر شهروندان پایتخت که به دلیل معضل ترافیک از بین رفته است.
سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه، نان عده ای در عدم مشارکت جدی مردم در انتخابات نهفته است، اظهارکرد: کاهش مشارکت مردم در انتخاب سرنوشت خویش مساوی با افزایش فساد در تصمیم گیری است.
وی ادامه داد: هیچ چیز خطرناک تر از فاصله بین مردم مردم و نظام نیست و جامعه ایران نیز به طور حتم نمی خواهد یکبار دگر به عقب بازگردد، چراکه در روند توسعه اختلال ایجاد خواهد شد.
شجیع در ادامه با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید تعداد سازمان های مردم نهاد از 50 به 2 هزار سازمان افزایش یافته است، این اتفاق را در راستای بازگشت اعتماد هرچه بیشتر مردم به دولت و نظام دانست.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 643418
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.