به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رضا کریمی در جلسه بررسی تامین زیرساخت برای احداث واحد صنعتی پتروشیمی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید در این زمینه و تحقق آن اقدامات و حمایت‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله اشتغال و تولید از مهمترین برنامه‌های دستگاه‌های دولتی و مجلس در سال جدید برای رفع مشکل بیکاری است، گفت: حمایت از سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان ما را بر آن داشته تا با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها تمامی موانع و مشکلات سر راه بخش صنعت و تولید را مرتفع کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه‌گذار شرکت پتروشیمی دسترنج نمین قصد دارد برای نخستین بار این فناوری را در کشور اجرا کند که محصول نهایی مصارف غذایی و دارویی داشته و از گاز طبیعی استحصال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان اردبیل نیز از وجود بسترهای لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای احداث واحد صنعتی خبر داد و افزود: شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان دارای تمامی امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری است.

علی نظری شیخ‌احمد نزدیکی به فرودگاه و گمرک استان را از مزیت‌های شهرک صنعتی دو برشمرد و بیان کرد: این شهرک با مساحتی در حدود 600 هکتار در سه فاز عملیاتی احداث و به سرمایه‌گذاران برای فعالیت تولیدی و اقتصادی به صورت نقد و اقساط واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما از بدو واگذاری زمین تا زمان احداث و بهره‌برداری وظیفه حمایتی است تا سرمایه‌گذار با خیالی راحت و بدون دغدغه به فعالیت خود مشغول باشد، اظهار کرد: این شرکت آمادگی دارد 40 هکتار از اراضی شهرک صنعتی شماره دو را با تمامی زیر ساختی به سرمایه‌گذار این پروژه واگذار کند.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 643416
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.