به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، "جواد فرشباف ماهریان"معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در دیدار مشترک با "سیدحمیدطهائی" استاندار البرز در محل استانداری گفت: برنامه راهبردی این سازمان تبدیل وضعیت نیروهای انسانی و سازماندهی و ساختمان های تملیکی در کشور است.
وی افزود: این سازمان با گسترش سیطره خدمات و رسیدگی به شکایات مردمی، بصورت مستقل عمل می کند.
وی از حمایت های استاندار البرز در اجرای مر قانون در استان قدردانی کرد و گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرزیکی از سازمان های برتر در کشور است که جدیت و اقتدار خدمت رسانی می کند.
سیدحمیدطهائی استاندارالبرز نیز در این دیدار مشترک با اشاره به ماهیت کار در سازمان تعزیرات حکومتی، به اهمیت پیگیری تخلفات اشاره کرد و گفت: برخی تخلفات هزینه سنگین و جبران ناپذیری دارد و سازمان تعزیرات حکومتی در این زمینه نقش ویژه و خطیری را ایفا می کند.
وی قدرت بازدارندگی در بروز تخلفات و ترویج و اشاعه سلامت در اجرای امور را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی را همواره به یاد داشته باشیم که "عالم محضر خداست،در محضر خداگناه نکنیم"،بسیاری از تخلفات کاهش پیدا خواهد کرد.
طهائی با بیان اینکه قانون راه را برای افراد مشخص کرده است،در زمینه تخلفات ساختمانی نیز بازنگری در قوانین و مقررات را امری مهم خواند که می تواند کمک شایانی در کاهش تخلفات داشته باشد.
لزوم اصلاح قوانین و رعایت حقوق مصرف کنندگان از دیگر مباحث طرح شده در این دیدار مشترک بشمار می رفت.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641997
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.