به گزارش ایرنا ، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در نشست استانی گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان برتر افزود: اکنون زمان گذران اوقات فراغت فرزندان با خانواده به 20 دقیقه در روز رسیده بنابراین باید فرآیند آموزش صحیح اینترنت را در پیش گرفت .
وی ادامه داد : اکنون معلمان مسئولیت و کار بسیار سخت تری دارند چراکه فناوری اطلاعات با سرعت باور نکردنی پیشرفت کرده و در کمترین زمان مباحث آموزشی نیز تغییر می کند از این رو معلمان باید با این سرعت هماهنگ شوند.
حقیقی گفت: سرعت رشد و توسعه علوم و اطلاعات به اندازه ای زیاد است که در شرایط عادی نمی توان به گذشته بازگشت و از تجربیات گذشتگان بهره برد ولی کسانی که همگام با این روند پیش می روند موفق عمل خواهند کرد.
معاون استاندار البرز با اشاره به افزایش معضلات اجتماعی به تبع سرعت گسترش نفوذ پذیری اینترنت در جامعه اضافه کرد: ضریب نفوذ اینترنت در ایران 85 درصد بوده و 73 درصد مردم عضو شبکه های اجتماعی هستند.
وی گفت: معلمان البرزی نیز با تبعیت از سیره و رسالت پیامبر (ص) در امر هدایت انسان سازی نقش موثری در رشد، توسعه و شکوفایی جامعه ایفا می کنند و ارتقا رتبه قبولی کنکور دانش آموزان استان از رتبه 32 به 12 گواهی بر عملکرد مطلوب آنها است.
حقیقی با بیان اینکه معلمان جراحان مغز اجتماع هستند افزود: چنین جملات و مطالب زیبایی همواره در خصوص معلمان مصداق دارد ولی ضرورت دارد از اقدامات موثر و بزرگ آنها نیز یاد شود.
وی با اشاره به خاطره ای از یک معلم فرهیخته که نوجوانانی مستعد را از معضلات اجتماعی نجات داده و به فرهیختگان کشور تبدیل کرده بود ادامه داد: این آموزگار با اصرار مردم شهر کاندیدای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی شد و به دلیل بضاعت اندک مالی، هزینه ای برای تبلیغات نداشت از این رو دانش آموزان او از سراسر جهان جمع شده و نظر و رای مردم را جلب کردند.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.