به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، علی اندرزگو در بیست و دومین جلسه ستاد انتخابات استان البرز که ظهر دوشنبه در محل اداره کل ثبت احوال البرز برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می دهد افزود: بر این اساس تمامی مسئولان موظف به تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات هستند.
وی ادامه داد: رای مردم امانت است بنابراین مسئولان با ایجاد بستری امن، بیطرف و عادلانه در چهارچوب قوانین حاکم، برای تحقق این امر مکلف هستند.
اندرزگو با بیان اینکه سرکار آمدن فرد صالح بجای اصلح مطلوب نیست گفت: تمامی آحاد مردم با آرا خود نقش تعیین کننده در انتخاب فردی اصلح را ایفا می کنند بنابراین باید به این ویژگی آگاه بوده و در انتخابات مشارکت پر شوری داشته باشند.
وی افزود: حفظ حریم شخصی و حرمت افراد از اهم امور است افزود: تمامی نامزدها باید احترام به یکدیگر را حفظ کنند چراکه این امر جزو وظایف دینی و قانونی هر فرد است در غیر این صورت کمیته امنیتی و انتظامی با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت.
رییس کمیته اطلاع رسانی استان البرز اضافه کرد: از فعالان رسانه انتظار می رود ایجاد شور و اشتیاق برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات را محور اصلی فعالیت های خود قرار دهند چراکه اصحاب رسانه نقش بسزایی در این رویداد مهم کشور دارند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640945
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.