حجت الاسلام مهدی احمدوند اظهار کرد: برای افزایش اطلاعات مردم و همچنین تحقق حضور حد اکثری مردم در انتخابات، کمیته ای در اداره تبلیغات اسلامی با مشارکت دیگر ادارات این شهرستان تشکیل شده است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس هدف تشکیل این کمیته را آگاهی بخشی به جامعه برای انتخاب افرادی ولایت مدار، پایبند به آرمان های امام و انقلاب و همچنین افرادی ارزشمند برای پیگیری مشکلات مردم و جامعه است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان یک امانت نام می برد، اظهار کرد: اهمیت انتخابات در نظام مردم سالادی دینی از جایگاه والایی برخوردار است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از راهبرد های نظام جمهوری اسلامی حضور پرشور مردم از هر طیف و سلیقه سیاسی در انتخابات است، عنوان کرد: کشور ایران پیش از انقلاب فاقد رشد و استقلال سیاسی بود، اما پس از پیروزی انقلاب نقش مردم در آینده کشور و سرنوشت خود بیش از پیش شد و جایگاه بنیادی خود را بدست آورد.
وی گفت: انتخابات آتی کشور به ویژه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین منظور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس اقداماتی در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در دستور کار خود دارد.
حجت الاسلام احمدوند با اعلام اینکه هدایتگری و آگاه سازی مردم در ایجاد فضای مناسب برای انتخاباتی آزاد از جمله وظایف شبکه تبلغ سازمان تبلیغات اسلامی است، بیان کرد: هماهنگی های لازم را با شبکه تبلیغی که متشکل از مبلغین و مبلغات حوزوی و دانشگاهی هستند را انجام داده است.
وی با تاکید بر اینکه هیات های مذهبی باید سیاسی باشند و در امور کشور بی تفاوت نباشند، گفت: حضور تشکل های دینی، هیئات مذهبی، مداحان و کانون های تبلیغی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نقش بسیار زیادی دارند و روحانیون و علما نیز در هدایت مردم جهت حضور گسترده در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح نقش بسیار مهمی دارند.
رییس اداره تبلیعات اسلامی شهرستان فردیس سیاسی بودن را از شاخص های هیئات مذهبی دانست و تاکید کرد: هیات های مذهبی باید با سیاسی بودن در مقابل بی عدالتی ها و ظلم ها موضع بگیرد و این در شرایطی است که اصل اسلام هم سیاسی است و اسناد تاریخی فراوانی هم بر این مدعا وجود دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640490
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.