به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی عصر یکشنبه در جشنواره نشاط و امید در باشگاه ورزشی انقلاب کرج افزود: ایثارگری شهدا به ما این قدرت و امکان را داد که بتوانیم با رای خودمان سرنوشت کشورمان را تعیین کنیم و باید قدر آن را بدانیم.
وی با اشاره به اینکه در سه گذشته 40 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده اظهار داشت: بیش از 540 واحد تولیدی که در استان تعطیل یا با ظرفیت پایین تولید می کردند با حمایت دولت حیات دوباره ای پیدا کردند.
طهایی با بیان اینکه در سال گذشته 6 هزارو500 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش تولیدی صنعتی در استان اتفاق افتاد ،تصریح کرد: در سفر آبان ماه سال گذشته رئیس جمهوری اعتبارات عمرانی خوبی به استان داده شد و امسال با این اعتبارات و منابع مالی که دولت در اختیار این استان قرار داده یکی از سال های طلایی استان البرز است.
وی ادامه داد: پس از برجام نیز واحدهای تولیدی که کلنگ آنها به زمین زده شده بود تعدادی از آنها افتتاح شد .
استاندار البرز افزود: استان ما توانست ظرف این مدت 524 میلیون دلار سرمایه خارجی را جذب کند.
طهایی بیان داشت: دولت تدبیر و امید در ابتدای کار دروازه های دنیا به روی آن بسته شده بود و با مشکلات اقتصادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی زیادی دست به گریبان بود.
وی افزود: دولت با وجود این مشکلات در عرصه داخلی و خارجی توانست موانع را یکی پس از دیگری از پیش روی بر دارد و این نتیجه هدایت رهبری و استقامت و صبر و وحدت همدلی مردم و مسئولان بود .
وی با بیان اینکه در سالی که در پیش داریم شاهد توسعه روز افزون کشور خواهیم بود اظهار داشت: دولت تدبیرو امید با مقاومت و ایستادگی توانست فضای بسته سیاسی داخلی کشور را باز و امروز شاهد افزایش سرعت اینترنت در سطح استان و کشور هستیم.
طهایی گفت: در استان البرز رتبه سرعت ای تی و تاسیسات و تشکیلات ارتباطی در کشور امروز به رتبه سوم رسیده و این نتیجه همدلی و تلاش بخش خصوصی، جوانان و مسئولان است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.