به گزارش ایرنا، دکتر علی اصغر عربیان شب گذشته در نشست با اساتید دانشگاه های استان البرز، افزود: انقلاب اسلامی همواره با هجمه هایی رو به رو بوده که تنها به واسطه اتکاء به پایه های ایمانی و انقلابی به حرکت خود ادامه داده است.
وی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلابی در استان البرز با هدف ظرفیت سازی برای آینده انقلاب اسلامی با بهره مندی از ظرفیت علمی اساتید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، راهنمایی اساتید در این مسیر را یک ضرورت دانست.
وی خاطرنشان کرد که آینده انقلاب اسلامی وابسته به یک کار عملیاتی و تشکیلاتی است که طی آن نسل های انقلابی را در چارچوب گفتمان انقلابی پرورش دهد.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: مطالبه گری یکی از شاخصه های جبهه نیروهای انقلابی است که به واسطه آن می توان نسبت به انتخاب افراد اصلح در بستر اداری و اجرایی تأمل داشت.

**عرصه انتخابات فرصت ظهور بلوغ انقلابی جوانان و دانشجویان است
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان البرز در نشست دیگری که با دانشجویان داشت، گفت: جوانان همواره در بحث انقلاب پرچمدار بوده اند و امروز فرصت آن رسیده است که در شرایطی از انتخابات رشد و بلوغ سیاسی خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلابی با هدف وفاق و وحدت و ارتباط میان نیروهای ارزشی و انقلابی شکل گرفته است.
عربیان بیان داشت: امروز در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب قرار داریم و این مهم یکی از دلایل پایداری ریشه های انقلاب اسلامی است درحالی که در مسیر رشد انقلاب در این سال ها، استکبار برای لحظه ای دست از استحاله و ترفندهای توطئه منشانه برنداشته است.
وی تصریح کرد: دانشجویان و نخبگان نظام اسلامی به واسطه باورهای ایمانی و انقلابی مسیر و معبری را برای رشد و تسری اهداف انقلاب باز می کنند و امروز توقع از جوانان آگاه این است که بستر مناسب مطالبه گری را باز کرده و انتخاب اصلح را بر اساس محورهای انقلاب اسلامی داشته باشند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.