علی سالارکیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این مبلغ ، 13 میلیارد آن از محل صدقات مردم پرداخت شده است .
وی ادامه داد: نهاد حمایتی کمیته امداد تا سقف 250 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن محرومان اعتبار در نظر گرفته که برحسب اولویت به مددجویان فاقد مسکن پرداخت می شود .
سالارکیا گفت: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در این بخش ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی مددجویان به پروژه های مسکن مهر است .
این مسئول خاطرنشان کرد: یک هزار و 156 واحد مسکونی مددجویی با مشارکت مردم و خیران البرزی تعمیر و بازسازی شد .
وی با بیان برنامه های ویژه کمیته امداد در راستای سرعت بخشیدن به امر خانه دار کردن مددجویان ، ادامه داد: بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند و با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم قابل توجه مددجویان فاقد مسکن ، انتظار داریم مردم نوعدوست البرز ، بیش از پیش ما را در زمینه یاری کنند .
سالارکیا یادآورشد: واگذاری رایگان انشعابات آب ، برق ، گاز و فاضلاب به مددجویان با همکاری سازمان‌های مربوطه از جمله خدمات بخش مسکن است و از ابتدای سال تاکنون 100 خانواده از این خدمت استفاده کرده اند .
وی افزود: حدود 5 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات دولتی در حوزه تعمیر مسکن مددجویان هزینه شده است .
اکنون 21 هزار خانوار از خدمات متنوع این نهاد در موضوعات اشتغال ، درمان ، مسکن ، جهیزیه ، خدمات فرهنگی ، تسهیلات کارگشایی ، کمک های موردی و معیشتی و اعزام به مشهد مقدس بهره مند هستند .
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.