به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای با هدف آموزش مربیان و تکنسین های صنعت تبرید و به روز رسانی تجهیزات 6 مرکز منتخب تبرید و تهویه ، مدیر و مشاور توسعه صنعتی یونیدو (سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد) از دپارتمان تأسیسات مرکز تربیت مربی بازدید به عمل آوردند.
بنا بر این گزارش ، در بدو ورود میهمانان نشستی در سالن کنفرانش مدیریت مرکز با حضور سرپرست ، معاونین و مسئول دپارتمان تأسیسات مرکز تربیت مربی برگزار و دکتر حسن عزیزی سرپرست مرکز تربیت مربی ضمن خیر مقدم به میهمانان ، با اشاره به اهداف سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد در ایران یادآور شد: برنامه جامع و کشوری یونیدو برای ایران، بر کاهش فقر از طریق ایجاد فرصت های اشتغال، ایجاد درآمد از طریق تقویت توسعه پایدار، ارتقاء توسعه صنعتی بخش های غیرنفتی و در نتیجه کمک به محو دشواری های معیشتی تاکید دارد.
سرپرست مرکز تربیت مربی در ادامه ضمن معرفی مرکز تربیت مربی به عنوان یک مرکز آموزش ارتقاء مهارت مربیان سراسر کشور، خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان یک مرکز مستقل نقش محوری توسعه منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای را عهده دار می باشد.
در ادامه نشست در خصوص نحوه تجهیز ، آماده سازی و به روزرسانی 6 مرکز منتخب تبرید و تهویه ، ایمنی ، استانداردهای لازم ، تهیه لیست دقیق تجهیزات مورد نیاز برای آموزش مربیان و تکنسین های سراسر کشور در صنعت تبرید و... تبادل نظر صورت گرفت.
در پایان مقرر شد مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای در خصوص تهیه لیست دقیق تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تجهیز 6 مرکز جهت ارائه به دفتر یونیدو اقدام تا پس از بررسی کارشناسان دفتر ، اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.