به گزارش ایرنا ، حسین رحمانیان عصر پنجشنبه در همایش فرهنگیان استان البرز که در کانون رضوان کرج برگزار شد ،افزود: در این دولت بارقه امید در بین مردم در قالب فعالیت های احزاب با هدف حمایت از کشور در بخش سیاسی و ... به وجود آمده تا با مشارکت و همراهی مردم به ویژه جوانان زمینه توسعه و رشد کشور بوحود آید.
وی یادآور شد: انجمن اسلامی معلمان البرز نیز با این هدف در استان البرز فعال شده تا با همفکری و حمایت از دولت بستر مشارکت مردم در این استان فراهم شود.
رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان حامی دولت در البرز یاد آور شد: این استان 25 هزار و 41 معلم شاغل دارد که هر کدام با روشنگری در عرصه انتخابات می توانند نفش فعالی در انتخاب آگاهانه و خرد مندانه مردم داشته باشند.
رحمانیان با اشاره به اینکه فرهنگیان این استان تمام قد از دولت تدبیر و امید حمایت می کنند، خاطر نشان شد: در این دوره نیز ما فرهنگیان در کنار سایر مردم با انتخاب درست خود اجازه نمی دهیم دوران سیاه 8 ساله دولت در دوره های نهم و دهم در کشور تکرار شود.
وی در ادامه به مطالبات فرهنگیان از دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف پرداخت و افزود: همه معلمان به این موضوع مهم آگاه هستند که این دولت در چه شرایط سخت ، سوخته و ویرانی دولت را تحویل گرفت و در 4 سال گذشته چه دوران طاقت فرسا یی را تحمل کرده اند.
رحمانیان تصریح کرد: ستاد فرهنگیان البرز برای ارتقاء سطح مشارکت مردم در همایش ملی - سیاسی انتخابات 29 اردیبهشت ماه در این استان و همچنین آگاه سازی افراد نسبت رویکرد انتخابات و ... 22 کمیته انتخاباتی را تشکیل و فعال کرده است.
وی اضافه کرد: در این کمیته های 22 گانه اعضاء برای مردم در قالب نشست های انتخاباتی از عملکرد دولت تدبیر و امید و نحوه عملکرد انتخاباتی سایر کاندیداها ی ریاست جمهوری برای مردم مطالبی را عنوان می کنند تا مردم نسبت به رفتار عوام فریبی و تخریبی مخالفان دولت شناخت بیشتری پیدا کنند.
رئیس ستاد فرهنگیان حامی دولت در البرز گفت : دولت یازدهم در توسعه عدالت آموزشی ، فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی، فضا ، تجهیزات و افزایش اعتبارات آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام داده است.
رحمانیان ادامه داد: امر تعلیم و تربیت از امور زیربنایی و بسیار مهم به شمار می‌رود چون سعادت و سلامت جامعه در توجه به این بخش مهم است.
وی تاکید کرد: اگر ما به‌دنبال کشوری توسعه‌یافته هستیم، باید این امر را از مدارس و آموزش و پرورش شروع کنیم.
در این همایش معلمان استان البرز حمایت خود از برنامه های دولت تدبیر و امید اعلام کردند .
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.