به گزارش خبر آنلاین، حمید کریمی تاکید کرد: در بحث بهداشت فردی صد در صد موافق هستم و صنوفی که در این بحث مخصوصا خوراکی همانند گوشت، اغذیه از حساسیت بیشتری برخوردارند. اما در بحث بهداشت محیطی عملکرد برخی در شهر موجب نارضایتی شده و سلیقه ای عمل می کنند.
وی ادامه داد: در بحث بهداشت محیط مشکلات زیادی را داریم که نارضایتی اصناف را به همراه داشته است. در موقعیت فعلی همگی باید به یکدیگر کمک کنیم و آموزش هایی را در خصوص بهداشت محیط ارائه دهیم. در نتیجه با پلمپ کردن کاری از پیش نخاهیم برد و آبروی کسبه ای که سالیان سال زحمت کشیده است را نباید زیر سوال ببریم.
کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار داشت: چندین جلسه با اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها ذر بحث بهداشت محیط برگزار می شود که بتوان مشکلاتشان را حل کرد. مجموعه این اتاق از بعضی کارشنارشناسان رضایت کافی را ندارند و اداره بهداشت باید این تعامل را داشته و همکاری لازم را با ما انجام دهد. همچنین در این خصوص اعتراضاتی را به استاندار منتقل کرده ایم که قرار بر این است که پی گیری کنند.
رئیس اتاق اصناف گفت: نصب دوربین ها در رستوران برای اولین بار است که در کشور انجام می شود. متاسفانه در تعدادی از قهوه خانه ها مسائلی مشاهده می شود که برای اصناف و اداره اماکن مشکلاتی را بوجود آورده اند.
وی اضافه کرد : جلسه ای با دادستان و معاونینشان برگزار شده و مجوز لازم برای این کار گرفته شده که هر واحد صنفی یک دوربینی که به اداره اماکن و مجموعه اصناف و اتحادیه و به صورت آنلاین متصل است و محیط رصد می کند در هر واحد نصب شده و در صورت مشاهده موارد غیر اخلاقی و خلاف شئونات اسلامی ، با آنان برخورد و تذکرات لازم داده می شود.
وی اذعان داشت: کسانی که موجبات رضایت مردم و مسئولین را داشته باشند از طریق اداره تعریرات، اماکن، مجوعه اصناف، و اتحادیه مربوط بنری تحت عنوان تشویق و کسانی که مردم را ناراضی نگه دارند مورد تنبیه قرا خواهند گرفت.
کریمی عنوان کرد: انتقادات و پیشنهادات را می پذیرم. تمام سعی و تلاشمان در جلساتی که برگزار می شوند این است که بتوانیم مشکلات شهروندان را حل نماییم و آن ها را راضی نگه داریم و این کار با کمک و حمایت مسئولین به سرانجام خواهد رسید.
وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری گفت: دور روز قبل سخنرانی را مقام معظم رهبری انجام دادند و در آن جلسه تمام روسای اصناف و کاآفرینان حضور د اشتند ایشان این نکته را متذکر شدند که در بحث شورا ها به هر آنکه را که اطلاعات کافی از آن شخص می دانید رای دهید. اگر رایتان بدون حساب و کتاب داده شود در پیش خدا مسئول خواهید بود . از همگی میخواهم که در پای صندوق رای گیری حاضر شوند چرا که حضور ملت در پای صندوق ها می تواند در سرنوشت مملکت تاثیر بگذارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636284
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.