به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمرالبرز درآیین امضای این تفاهم نامه گفت:برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران با توجه به اینکه این افراد برای تامین نیاز دارویی خود مجبور می شدند به تهران مراجعه کنند و با هدف کاهش تردد آنها به استان تهران و دسترسی سریعتر به داروهای مورد نیاز این قرارداد به امضاء رسید.
ناصر چرخساز افزود: با همکاری بیمه ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز این کار به نتیجه مطلوب رسید و امروز تلاش می کنیم که امکان پذیرش خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و کسانی که تحت پوشش بیمه ایران هستند در داروخانه جمعیت هلال احمر انجام شود.
وی اضافه کرد: همچنین استفاده از مراکز پاراکلینکی مانندارتوپدی فنی،توانبخشی و فیزیوتراپی در شهرستان های کرج و اشتهارد نیز جزء ادامه تفاهم نامه جمعیت هلال احمر البرز و بیمه ایران است.
چرخساز گفت: امیدواریم بیمه ایران با پاسخگویی به موقع به مطالباتی که بر اساس این قرارداد بوجود می آید یک فرآیندی در استان به عنوان پایلوت در سطح کشور انجام داد تا بتوان میزان رضایتمندی و خدمات رسانی به این قشر را افزایش داد.
وی ادامه داد: به همین منظور تدابیری در داروخانه جمعیت هلال احمر البرز پیش بینی شده تا خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دارای شماره ویژه ای باشند تا خارج از نوبت عادی بتوانیم به آنها خدمات رسانی کنیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.