حسین رحمانیان شامگاه سه شنبه در آئین گشایش ستاد انتخابات فرهنگیان اصلاح طلب البرز که در کرج برگزار شد، افزود: راه اندازی ستاد انتخاباتی روحانی از سوی اصلاح طلبان در استان البرز حضور جریان با هویت و ریشه دار اصلاحات در عرصه انتخابات و استفاده از ظرفیت فراوان این جریان در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه خلق حماسه ای دیگر در انتخابات 96 با حضور گسترده مردم در ایران اسلامی امکان پذیر است، افزود: از همه اقشار مردم برای حضور در انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت می کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت مردم حماسه دیگری در کشور اتفاق بیافتد و از این طریق مردمی بودن نظام را به تمام دنیا و بخصوص دشمنان اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه جبهه اصلاحات به 2 دلیل اقدام به تاسیس ستاد انتخاباتی برای دکتر روحانی در استان کرده است، افزود: یکی اینکه جریان اصلاحات می خواهد با هویت و پرچم خود در این انتخابات نیز همانند انتخابات قبلی حضور داشته باشد و دیگر اینکه از ظرفیت های اصلاح طلبان در جهت کمک به کاندیدای مورد حمایت خود استفاده کنند.
رحمانیان تلاش اصلاح طلبان را جلب مشارکت مردم و دعوت آنها به حضور در انتخابات عنوان کرد و خاطر نشان شد: تشریح دستاوردها و عملکرد دولت به زبان ساده به مردم یکی از راهکارهای جذب مشارکت مردم در انتخابات است تا مردم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.
رئیس ستادانتخابات فرهنگیان در البرز گفت در ادامه ظرفیت بسیار خوب جریان اصلاحات در کشور پرداخت و افزود: این ظرفیت نباید مغفول بماند بلکه در راستای اهداف و برنامه های این جریان باید از آن استفاده کرد.
رحمانیان با اشاره به اینکه جریان اصلاحات در انتخابات این دوره همانند سال 92 همچنان از آقای روحانی حمایت می کند، افزود: از آنجایی که طرفداران آقای روحانی فراتر از اصلاح طلبان هستند از این رو از تعدد ستادها برای او استقبال می کنیم.
وی اصلاحات را یک جریان با هویت و ریشه دار دانست و اظهار کرد که روحانی بسیاری از وعده های خود را محقق کرده و آنچه که محقق نشده در اختیار دولت نیست.
وی نقش فرهنگیان را در ارتقاء سطح مشارکت مردم در همایش ملی ایرانیان در انتخابات 96 مهم و تاثیر گذار دانست و تاکید کرد: همه ما فرهنگیان باید به روشنگری در این موضوع مهم بپردازیم و دستاوردهای دولت و تدبیر را برای اقشار مختلف بیان کنیم تا انتخاب آگاهانه شکل بگیرد.
در این آئین شخصیت های سیاسی و مذهبی کشوری، استانی حضور داشتند.
البرز 45 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.