به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند روز چهارشنبه در آستانه سالروز تشکیل بسیج سازندگی (17 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این گردهمایی از ساعت 12 روز جمعه با حضور حدود یک هزار نفر از جهادگران البرز در مصلای نماز جمعه کرج و با سخنرانی سردار مولایی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در کنار این گردهمایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز دایر می شود.
وی در ادامه به اقدامات بسیج سازندگی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال گذشته بسیج سازندگی استان البرز با اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی اقدام به راه اندازی 750 کارگاه تولیدی کوچک کرد که با این اقدامات حدود2500 نفر مشغول به کار شدند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 15 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان برگزار شد, گفت: در این مدت همچنین بسیج سازندگی با فعالیت در امر ریشه کنی بی سوادی و سواداموزی حدود 4 هزار نفر به عنوان برترین دستگاه همیار اموزش و پرورش در استان معرفی شد.
ترکاشوند اظهار داشت: تهیه و توزیع نشریه منهای نفت که به معرفی الگوهای نمونه استانی در اقتصاد مقاومتی می پردازد از دیگر اقدامات در هفته بسیج سازندگی است.
وی ویزیت رایگان محرومین در سطح شهرستان ها و افتتاخ پروژه های محرومیت زدایی را از دیگر این اقدامات برشمرد و افزود: در سالجاری بنا داریم تا 173 پروژه محرومیت زدایی را در 51 روستای استان به انجام رسانیم که اولین قراردادهای ان در این هفته منعقد می شود.
6156/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.