به گزارش ایرنا، فاطمه سعیدی که شامگاه سه شنبه در آئین گشایش ستاد انتخابات فرهنگیان البرز در کرج سخن می گفت، افزود: فرهنگیان شریف ترین قشر جامعه اند که در عرصه انتخابات همانند دوره یازدهم از این دولت ارمغان آور امید برای ملت ایران دفاع می کنند.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات سال 92 مردم با انتخابی آگاهانه، حماسه ای ماندگار خلق کردند، اظهار کرد: لازمه اصلی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز همان نگاه هوشیارانه است تا این دولت مردمی امید بخش راهش با آراء ملت ایران هموارتر شود و تداوم پیدا کند.
وی در ادامه به پرونده موفق دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف اشاره و تصریح کرد: همه ما معلمان حامی دولت باید در راه آگاهی بخشی خدمات دولت تدبیر و امید به مردم بکوشیم، زیرا دولت را باور داریم و به آن افتخار می کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در دوره 4 ساله اش به گونه ای شفاف عمل کرده که همه مردم از چگونگی عملکردش در بخش های مختلف داخلی و برون مرزی آگاهی کامل دارند.
سعیدی اضافه کرد: مردم شریف ایران در این دوره نیز برای حفظ وحدت و تداوم مسیر امید در انتخابات شرکت می کنند تا فردی سکان دار دولت دوازدهم در کشور شود که هدفش خدمت به مردم باشد.
وی گفت: ملت ایران نمی خواهند به دورانی بازگردند که شرایط زندگی کردن بسیار سخت شده بود، لذا هر معلم باید خود یک ستاد انتخاباتی باشد تا ایران در انتخابات 29 اردیبهشت 96 بهار امید را تجربه کند.
در این آئین با حضور معلمان و اقشار مردم، دفتر ستاد انتخابات فرهنگیان حامی روحانی در البرز گشایش یافت.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.