به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در50 غرفه در زمینه های صنایع دستی، فرش، گلیم ،گبه، سفال،رایانه، گرافیک، معماری، خیاطی، شیرینی پزی، طراحی،عکاسی و نقاشی در دبیرستان دخترانه علم و هنر ساوجبلاغ برپا شده است.
فرماندارساوجبلاغ در بازدید از این نمایشگاه که به مدت یک هفته برپا است ، گفت: باید مکانی برای نمایش و عرضه صنایع دستی دانش آموزان در این شهرستان اختصاص یابد.
ابوالقاسم پالیزگیرافزود: عرضه دستاوردهای دانش آموزی در این مکان با کسب درآمد برای آنان همراه است.
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم فرماندار ساوجبلاغ و جمعی از مسئولان شهرستانی از آموزشگاه های علم و هنر دخترانه و شاهد پسرانه و استثنایی مهر هشتگرد بازدید و از معلمان در این مدارس تجلیل کردند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: روز معلم فرصتی مناسب برای قدرشناسی از سنگربانان عرصه تعلیم و تربیت است و معنی بزرگداشت معلم این است که افراد جامعه مقام معلم را پاس بدارند.
پالیز گیر افزود:: معلمان ، انسان‌سازان نسل بعدی‌ جامعه هستند و تجلیل از معلمان تجلیل از علم و دانایی است.
وی به بررسی جایگاه والای معلم از دیدگاه قرآن و احادیث پرداخت و گفت: اولین معلم خداوند بزرگ است و معلمان جامعه اسلامی، با ایثار و تلاش خود در تعلیم و تربیت فرزندان این مملکت، زمینه رشد و پرورش آنان را در تمامی ابعاد مهیا می نمایند.
مدیرآموزش وپرورش ساوجبلاغ ضمن قدردانی از حضور رئیس و اعضای شورای آموزش و پرورش و نمایندگان سایر ادارات شهرستان در مدارس، گفت : آموزگاران و معلمان کسانی هستند که با عشق و مهربانی، اکنون و امروز خود را وقف فردای دیگران و ساختن نسل آینده می نمایند.
عیسی بابالو افزود: در گرامیداشت هفته معلم برنامه ای مدون پیش بینی شده که هر روز در طی این هفته مدیران ،ائمه جمعه بهمراه معاونین اداره آموزش و پرورش به مدارس شهرها و روستاها می روند تا این روز بزرگ را به معلمان تبریک بگویند.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.