به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به لزوم رصد و پیگیری تبلیغات غیر قانونی و زود هنگام کاندیداها در اسرع وقت افزود: در این رابطه راه های ارتباط مردمی با ستاد انتخابات البرز از طریق تلفن، پست الکترونیکی و نمابر مهیا است.
وی ادامه داد: مانور برگزاری انتخابات شوراهای 6 شهر استان البرز بصورت مکانیزه برگزار می شود از نزدیک نظارت شده و نقاط ضعف طرح احصا و برطرف خواهد شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: باید اهتمام ویژه ای برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در 6 شهر استان وجود داشته باشد چراکه این امر به صورت پایلوت در کشور اجرایی شده و در انتخابات دوره های بعد از بروز مشکلات و ابهامات احتمالی پیشگیری خواهد کرد.
حقیقی با اشاره به اینکه تمامی رسانه های مجاز و فعال البرز می توانند برای اطلاع رسانی انتخابات مشارکت داشته باشند گفت: در این رابطه تمامی خبرنگاران مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در شرایطی یکسان می توانند نسبت به انعکاس اخبار ستاد اقدام کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634798
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.