به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی همچنین از کارخانه مدی تک سیس تولید کننده انواعه صافی دیالیز، خط تولید کارخانه نواتیس طب تولید کننده انواع ماشین های خط تولید پزشکی، دستگاه تصفیه آب پزشکی و تخت دیالیز، کارخانه نوا فارمد کیمیا تولید کننده و تامین مواد اولیه دارویی از جمله پودر بی کربنات سدیم و محلول ضد عفونی ماشین دیالیز بازدید کرد.
در ادامه وی از کارخانه در حال احداث فارمد پلاست تولید کننده انواع گرانول ها و قطعات پلیمری گرید پزشکی دیدار و از نزدیک در جریان روند این واحدهای تولیدی قرار گرفت.
قرار است در این سفر با حضور در مرکز آموزشی و درمانی کمالی،مرکز ناباروری این بیمارستان را به عنوان اولین مرکز ناباروری دولتی در استان البرز افتتاح کند.
افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع)،مرکز تصویربرداری بیمارستان شهید مدنی و مرکز تصویربرداری بیمارستان کمالی امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.
در این مراسم از طریق ویدیوکنفرانس همزمان 15 مرکز ناباروری در 14 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در سراسر کشور در محل دانشگته علوم پزشکی البرز افتتاح می شود.
شرکت تجهیزات پزشکی فارمد در سال 1387 با هدف فعالیت در زمینه تولید، صادرات و واردات و تهیه و توزیع مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تحت شماره 160098 به ثبت رسیده است.
به طور کلی ماموریت شرکت فارمد عملی کردن تولید محصولات پزشکی نوین با رعایت الزامات قانونی و کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.