به گزارش ایرنا، امید سبزعلی در نشست مشترک با روابط عمومی نیروری انتظامی، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی البرز برای رسیدن به این مهم برنامه های مختلف آموزشی در سطح مدارس و دانشگاه ها، آموزش مهارت های زندگی با بهرگیری از توان روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی، آموزش مهارت های زندگی به مربیان مهد کودک و بانوان فرهیخته برگزار کرده است.
وی،آموزش پیش از ازدواج با همکاری روحانیون مستقر و مبلغین و مبلغات، برگزاری دوره های متنوع آموزشی به منظور افزایش سطح ارتقاء آگاهی روحانیون، ایجاد پایگاه های مشاوره خانواده در پارک ها و اماکن عمومی، آموزش هنجارها و ارزش های دینی در سطح مساجد استان، برگزاری دوره های آموزشی اعتیاد ویژه فعالان عرصه فرهنگ، روحانیون و بانوان فرهیخته را از دیگر این برنامه های آموزشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی دانست.
سبزعلی اظهار داشت: برگزاری کلاس های متنوع قرآنی ویژه زندانیان، برگزاری نمایشگاه مقابله با تکدی گری در استان، شناسایی مناطق و کانون های آسیب زا با همکاری روحانیون و ادارات تابعه نقش مهمی را در کاهش روند آسیب های اجتماعی در سطح استان البرز ایفا می‌کند.
وی در پایان گفت:روابط عمومی دستگاه های فرهنگی و انتظامی می توانند با همکاری دوجانبه در زمینه برگزاری برنامه ها و همایش های مشترک در سطح استان نقش مهمی را در کاهش روند آسیب های اجتماعی استان ایفا کنند.
6156/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.