به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، محمد رضا سیفی با اعلام این خبر افزود: عملیات جمع آوری آبهای سطحی و لوله گذاری خیابان استانداری شمالی در منطقه 8 شهرداری کرج باهدف هدایت آبهای سطحی محله حاجی آباد و انتقال آن به کلکتور فاضلاب شهری به طول بیش از 400 متر در حال اجرا است.
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج اظهار داشت: با اجرای این پروژه مشکلات آب گرفتگی در مواقع بارندگی در بلوار ماهان به حداقل می رسد.
سیفی یادآور شد: هدف از ایجاد سیستم جمع آوری و هدایت آبهای سطحی این است که در شرایط وقوع رگبارهای شدید از آبگرفتگی معابر جلوگیری شود و در زمان بارش باران شهروندان دچار بحران نشوند؛ این امر مستلزم شناسایی نقاط تجمع آب در معابر مختلف سطح شهر و جمع آوری و انتقال می باشد که شهرداری منطقه 8 کرج در این زمینه موفق عمل کرده است.
این مسئول گفت: هدایت و جمع آوری آب های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری کرج در حوزه زیرساخت ها است و این مجموعه با جدیت در پی آن می باشد تا سیستم مدیریت سیلاب و روان آب های شهری را به تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات توسعه دهد و این مهم نیز طی چهار سال گذشته به شکل مطلوبی در شهر محقق شده است.
سیفی در ادامه سخنان خود از عدم وجود آب گرفتگی در معابر سطح منطقه طی بارندگی های روزهای اخیر خبر داد و گفت: حوزه خدمات شهری منطقه 8 شهرداری کرج با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش رحمت الهی، با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین به صورت شیفتی در آماده باش کامل جهت مقابله با هرگونه آب گرفتگی معابر قرار داشت و شهروندان در تردد خود با مشکلی مواجه نشدند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 633423
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.