به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح در همایش روز مددکاری درجمع فرماندهان انتظامی استان البرز افزود : امروز استفاده روزافزون از IT و رشد پرشتاب استفاده از فناوری های نوین جامعه را با شرایط جدیدی روبه رو ساخته که رویارویی با این شرایط نیازمند آنست که به علوم روز مجهز باشیم.
وی بیان کرد: در بخش پرونده های مربوط به فضاهای مجازی در سال 95 رشد صددرصدی را نسبت به سال 94 تجربه کردیم و این خود گویای آن است که فضاهای مجازی بخش مهمی از تعاملات جامعه را در بر می گیرند و در چند سال آینده تغییرات شگرفی را در این حوزه شاهد خواهیم بود که باید از هم اکنون آماده باشیم.
وی افزود:باید به مشاوران و مددکاران اجتماعی در ادارات و سازمان ها توجه ویژه ای شود چرا که ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به کارکنان باعث می شود که سطح سلامت آنان ارتقا یابد و از بسیاری از آسیب ها پیشگیری شده و در نتیجه خدمت رسانی به جامعه بیشتر شود.
کامرانی صالح با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: بیکاری فراگیر یکی از مشکلات جامعه ماست که باعث بروز آسیب ها و مشکلات زیادی در جامعه می شود که بخشی از آن نیز در حوزه جرایم آشکار می شود.
وی یادآورشد که درسال گذشته بیش از 900 هزار تماس مردم با پلیس ثبت شده که این حاکی تعامل مردم با نیروی انتظامی است .
وی بیان کرد: حدود چهار هزار پرونده در کلانتری ها و پاسگاه ها درسال قبل به مصالحه ختم شد که بار قابل توجهی را از دستگاه قضائی استان البرز کاسته است.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با تأکید بر اقدامات پیشدستانه از طریق اطلاع رسانی و آگاه سازی تصریح کرد: ما نباید منتظر باشیم که یک آسیب حادث شود و بعد به فکر چاره جویی باشیم بلکه باید با آینده نگری در فکر علاج واقعه قبل از وقوع باشیم.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.