محمدرضا داورزنی در بازدید از سالن رضازاده محل برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا تصریح کرد: با استانداردسازی سالن ورزشی رضازاده این استان می‌تواند در آینده میزبان مسابقات جهانی و آسیایی والیبال شود.

وی افزود: سالن رضازاده به بهانه مسابقات آسیایی والیبال بر اساس استانداردهای جهانی بهسازی شده و فدراسیون والیبال وضعیت مطلوبی را در این سالن گزارش داده است.

رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد: علاوه بر این سالن شهید آسمانی اردبیل نیز در کوتاه‌مدت به شکل استانداردی بهسازی شده و برگزاری سه بازی از مسابقات آسیایی در این سالن برنامه ریزی شده است.

داورزنی تأکید کرد: بعد از سالن ۱۲ هزار نفری پایتخت، سالن رضازاده مجهزترین سالن ورزشی کشور محسوب می‌شود و بی‌شک وزارت ورزش می‌تواند برای برگزاری مسابقات جهانی از ظرفیت این سالن استفاده کند.

وی افزود: به دلیل حضور ۱۱ تیم آسیایی والیبال در استان اردبیل، مسابقات آسیایی والیبال زیر ۲۳ سال یک رویداد مهم ورزشی تلقی می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد: استان اردبیل می‌تواند از این رویداد باهدف توسعه توریسم ورزشی خود بهره گیرد و در آینده میزبان مسابقات دیگری نیز باشد.

داورزنی متذکر شد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات آسیایی والیبال آماده شده و این مسابقات شور و نشاط ویژه ای را رقم خواهد زد.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 633033
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.