عبدالرضا روشن نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی انتشار خبری مبنی بر نداشتن تاسیسات برق در ماهی سرایی در بخش چهارباغ ساوجبلاغ و اقدام مالک با نصب بنر در ورودی ماهی سرای خود و طرح ادعای بی توجهی مسئولین در ارائه خدمات به شخص مورد نظر، این ادعا را رد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این فرد هیچ پرونده ای در خصوص ساخت ماهی سرا از جهاد دریافت نکرده است و ما هیچ شناختی از ایشان نداریم.
روشن نژاد همچنین گفت که اغلب افراد برای ساخت ماهی سرا از جهاد کشاورزی مجوز دریافت می کنند که در کنار مجوز می توانند از امکانات برق و سایر خدمات و حتی تسهیلات دولتی بهره مند شوند.
روشن نژاد با اشاره به اینکه ساخت ماهی سرا و خرید بچه ماهی صرفا از طریق شیلات جهاد صورت می پذیرد و افراد شخص برای ساخت تاسیسات هم باید از مشاوره این اداره بهره مند شوند، گفت: شخص مزبور تا کنون هیچ مراجعه ای به جهاد ساوجبلاغ نداشته و خواسته اش نامعقول است.
وی گفت: نصب بنر و تشویش اذهان عمومی جرم محسوب می شود که حتما واحد حقوقی این اداره از اقدام این شخص به محاکم قضایی شکایت خواهد کرد.
رئیس اداره جهادکشاورزی ساوجبلاغ گفت: دارندگان استخر از این اداره مجوز دریافت کرده اند و اگر فردی دارای ساخت و ساز غیرمجاز در کنار ماهی سرا و یا هر فعالیت کشاورزی باشد، این نمی تواند کار خلاف وی را که مبادرت به تغییر کاربری اراضی کرده موجه جلوه کند و باید مراحل قانونی را بگذراند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.