به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد روز شنبه در نشستی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور خبرنگاران برگزار شد, فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز معلم را تبریک گفت و افزود: شهید مطهری یک چهره برجسته تابناک و ماندنی است.
وی اظهار داشت: شهید مطهری در بین اهل قلم, اهل علم و فضل به صورت ویژه و درعموم مردم به عنوان یک شخصیت کم نظیر است که اثار پر خیر و برکتی از خود به جای گذاشته است.
وی با بیان اینکه اخلاص این شهید باعث ماندگاری نام و اثار او شده, گفت: طهارت ظاهر و باطن و همچنین اغاز کار با نام خدا منجر به ماندگاری نام و یاد شهید مطهری شد به طوریکه این معلم شهید بدون وضو دست به کتاب و نوشتار نمی زد.
موحد بیان داشت: هفته معلم سال هاست که در سپاه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده چون در سپاه تمام تعلیمات بر اساس سبقه عقیدتی و سیاسی است.
وی افزود: باید اموزه های نظامی و شخصی خودرا نیز در جهت عقیده خود به کار ببریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به نامگذاری روزهای هفته عقیدتی سیاسی, گفت: بسیاری از برنامه ها کشوری و بعضی از ان ها در سطح استان و نواحی, پایگاه ها و رده ها برگزار می شود.
وی اضافه کرد: همایش یاد مطهر با حضور مربیان و معلمان بسیجی, دیدار با رهبر معظم انقلاب, تجلیل از مربیان بسیجی, نشست علمی حکمت مطهر, نشست سیاسی بصیرتی برای اگاه سازی در انتخابات و روشن کردن افکار بسیج و سپاه بر اساس رسالت خودمان از جمله این برنامه هاست.
وی گفت: برگزاری محافل روشنگری, حضور در نماز جمعه, اجرای زنگ سپاس معلم در روز 12 اردیبهشت, فراخوان و تهیه و تدوین مقاله به صورت کشوری, برگزاری مسابقه وب نویسی, فضاسازی محیطی در سطح استان و درون سپاه توسط معاونت فرهنگی از دیگر این برنامه ها است.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا نیز برگزار می شود, اظهار داشت: روز چهارشنبه این هفته نیز همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی به صورت متمرکز استانی با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار می شود.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.