به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی تر کاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: نهم اردیبهشت سالروز رخدادی شگرف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نشان از اوج ظهور مردم سالاری در جامعه اسلامی ما دارد.

شهردار کرج اظهار داشت: بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند؛ نهادی که مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری می داند و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی که در آن زندگی می کنند، دوچندان می شود تا جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر باشیم.

ترکاشوند بیان کرد: امر شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که در قرآن مجید بر این مهم تاکید شده و دین مبین اسلام بر منزلت شورا تأکید فراوان نموده است و پیامبر (ص) و ائمه معصومین نیز بر انجام امور با مشورت و شورا تاکید داشته اند.

این مسئول گفت: در کشور ما نیز به دلیل اهمیت شورا و مشورت، رویکرد شورایی در اداره جامعه از اهمیت فراوان برخوردار است و بنیادِ این نهاد اجتماعی، بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بر حلّ عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است که این مهم با کسب سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی و پرهیز از دخالت دادن انگیزه های جناحی و حزبی در میدان فعالیت شوراها محقق خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مدیریت شهری کرج با دو بازوی نظارتی (شورای اسلامی شهر) و اجرایی (شهرداری) در طول چند سال گذشته سعی کرده است در فعالیت های خود ضمن حفظ منافع و رعایت مصالح شهروندان، در جهت افزایش اعتماد آنان گام بردارد و با توجه به اصل دانش محوری مشکلات شهر را تا حد ممکن مرتفع سازد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 631226
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.