به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرج ،علی ترکاشوند افزود: شهرداری کرج یکی از اولویت های کاری خود را تحقق اتوماسیون اداری در حوزه های مختلف این دستگاه قرار داده است تا شهرداری بدنه سنگین و حجیمی نداشته باشد چرا که این امر از تحرک و چالاکی دستگاه می کاهد.
شهردار کرج ضمن تأکید بر استفاده از فناوری روز در جهت خدمت رسانی به شهروندان،اظهار داشت: پیاده سازی اتوماسیون اداری در برخی از حوزه ها برای استفاده بهینه از تکنولوژی های روز یکی از اقدامات ضروری و مفید شهرداری کرج بوده است که افزایش آن بویژه می تواند دسترسی شهروندان را به خدمات قابل ارائه شهرداری تسهیل نماید.
ترکاشوند ادامه داد: تسریع در امورات ارباب رجوع، افزایش دقت در انجام کار، عدم مفقود شدن نامه ها، تسهیل در گزارشات و پیگیری موضوعات مختلف، مشاهده چرخه نامه ها و … از جمله مزایایی که می توان برای اتوماسیون اداری در نظر گرفت.
وی با بیان اینکه همچنین راه اندازی و استقرار این سیستم تسهیل کننده تحقق اقتصاد مقاومتی در فرآیند داخلی شهرداری می باشد، گفت: راه اندازی و تثبیت سیستم های مکانیزه و الکترونیکی و حرکت به سمت حذف فعالیت های فیزیکی نوید بخش آینده ای روشن در عملکرد رو به رشد شهرداری در زمینه کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات خواهد بود.
این مسئول اضافه کرد: سیستم اتوماسیون اداری بر افزایش صحت، دقت و اقتصادی بودن تصمیم گیری مدیران نیز تاثیر بسزایی دارد و باید مبانی مفهومی اتوماسیون اداری، در فراگیر ترین شکل خود در ادارات و دستگاه ها در یک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی، به کارکنان آموزش داده شود؛ در این زمینه هم، استفاده از تیم متخصص و اساتید مجرب دانشگاه یا همکاری شرکت های متخصص اتوماسیون اداری استفاده شود که این امر با جدیت هر چه تمام از سوی شهرداری کرج در حال انجام است.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.